TOGEL ONLINE

SUV TERCEPAT DI DUNIA PERKENALKAN PERTAMA KALI DI NEGARA SINGAPURA


HARIAN TERKINI - Lamborghini akhirnya mengenalkan Lamborghini Urus kesatu kali di Asia. Dan Singapura menjadi negara kesatu yang akan menyaksikan dan menikmati ketangguhan Lamborghini Urus.

Seperti dilansir Carscoops, Minggu (17/12/2017), Lamborghini melangsungkan Asian Premiere Lamborghini Urus di Singapura. Lamborghini Urus ini baru sepekan yang kemudian diperkenalkan secara global.

Acara perkenalan kesatu di Lamborghini di Asia ini akan dilangsungkan di ArtScience Museum di Marina Bay, Singapura. Diperkenalkannya Lamborghini Urus di Singapura, bakal ikut disemarakkan dengan konvoi 122 Lamborghini di jalanan Singapura.

Lamborghini juga mengatakan, diperkenalkannya Lamborghini Urus di Asia sebab Lamborghini menyaksikan pasar Asia adalah pasar yang penting, dengan pertumbuhan SUV di dalamnya.

Sebagai daftar Lamborghini Urus menawarkan mesin V8 berkapasitas 4.0 liter Twin-Turbo. Mesin ini dapat menyemburkan 641 tenaga kuda dan torsi menjangkau 627 lb-ft. (

SUV TERCEPAT DI DUNIA PERKENALKAN PERTAMA KALI DI NEGARA SINGAPURA SUV TERCEPAT DI DUNIA PERKENALKAN PERTAMA KALI DI NEGARA SINGAPURA Reviewed by Unknown on December 16, 2017 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.